søndag 27. januar 2013

Til alle sjeler

(Hentet fra min gamle blogg: Skrevet 13. nov. 2010)


Kjære alle sjeler i medmenneskelige kropper,

dette er en bønn/et dikt jeg har skrevet for en stund tilbake. Denne sier jeg i mitt stille sinn når jeg føler for det, i livets oppturer som nedturer. Uansett om du er muslim, kristen, jøde, hinduist, buddhist, spirituell eller hva som helst, kan du bruke denne bønnen. Den er helt nøytral men vender seg til den allmektige kjernen i universet, som vi alle er laget av: Allah, Gud, Kjærligheten, Energien, Kilden, kall det hva du vil.

Og til de av dere som ennå ikke har skjønt at vi alle tilber det samme; Halloooo! På tide å våkne!


Lysets leder
Kjærlighetens kjerne
Himmelske helbreder
Sannhetens stjerne
Takk for øyeblikket nå
hvor jeg kan lære
kun å være

 
I ydmyk kjærlighet og respekt

Tine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

"Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa"