torsdag 28. mars 2013

Someone once said...


Jeg så en helt nydelig film i kveld
"The Best Exotic Marigold Hotel"
 

Og jeg kjenner behov for å dele et sitatet fra filmen med de som evt. leser mine tekster. Det er nemlig så vakre ord. Så enkle. Så sanne. De kan relateres til mange ulike faser av livet. De gir mening til oss uansett alder, etnisitet eller kjønn. De traff meg veldig. Og det ligger håp i disse ordene. Et barnlig naivt, men reelt håp. Og jeg skammer meg ikke over min naivitet, men bærer den med stolthet. Håp er håp, uansett!


"A person who risks nothing, does nothing. Has nothing. All we know about the future is that it will be different. But perhaps what we fear is that it will be the same. So we must celebrate the changes. Because as someone once said; everything will be alright in the end. And if it's not alright, then trust me, it's not yet the end.

 
 
Jeg ønsker deg som leste dette, en naivt håpefull vår.
La oss møte mennesker med naturens åpenhet.
La oss møte oss selv med en mors kjærlighet.
La oss møte hverdagen med et barns nysgjerrighet.
Og la oss møte livet med et naivt håp for fremtiden.
 
I evighetens lys,
Tine


 

1 kommentar:

  1. Så fint skrevet. Elsker bloggen din følger med deg for jeg er på samme vei og i samme bane som deg. Har veldig lyst å lære meg pust yoga med tiden også da jeg tror at mange av svarene ligger i pusten for meg :-)

    SvarSlett

"Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa"